O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

niedziela, 25 lutego 2024

Lalka Eftalya

 Powstała w ramach tureckiego maratonu, który nazywał się masal maratonu (klik), co po polsku oznacza "bajkowy maraton". Każdej postaci towarzyszyła bajka, wymyślona (?) przez autorkę zabawki. A może to były jakieś znane w Turcji opowieści i ich bohaterowie? Nie wiem... Ten projekt stworzyła Hacertoys (klik).

Jak zwykle do wyszydełkowania użyłam włóczki YarnArt Jeans i korzystałam z mojego ulubionego szydełka Tulip Etimo Rose - nr 3/0 ( 2,2 mm). Zabrakło mi kawałka czarnego tiulu, który powinien być użyty na spodnią część sukienki. Mam zamiar to uzupełnić.  Eftalya ma około 33 cm wzrostu, a z racji tego, że ma przyklejane oczka, nie nadaje się dla bardzo małego dziecka. Teraz siedzi sobie w pudełeczku i czeka...





3 komentarze:

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.