O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

wtorek, 13 września 2022

Pocket beagle puppy

 Bardzo spodobały mi się pieski ze sklepu ToysbyAlistar na etsy. Kupiłam wzór i szybciutko zrobiłam ślicznego szczeniaczka. Bardzo przyjemny projekt. Polecam.
Użyłam włóczki YarnArt jeans w kolorze czarnym, białym (nr 62) i cielistym (nr 07). Szydełko jak zwykle Tulip rose nr 3 (2,2mm).






3 komentarze:

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.