O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

piątek, 1 lutego 2019

Pucio

Mama mojego wnusia bardzo dba o Jego prawidłowy rozwój. W związku z tym, wiadomym się stało, że książki o Puciu będą pomagały Jasiowi w nauce mówienia. A skoro tak, to sama zadbałam, żeby dwie z całej serii trafiły do maluszka z odpowiednim towarzyszem... czyli Puciem we własnej osobie. 
Ami Little Creature przygotowała specjalną serię filmów na YT, z których można nauczyć się, jak Pucia wykonać. I stworzyłam takiego:

























 























Poniżej odsyłam do pierwszego z czterech filmów:

Czy pisałam już, że uwielbiam projekty Ami Little Creature? Ona jest moim maskotkowym guru.

4 komentarze:

  1. Jeju, ależ cudownie wygląda! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas też Pucio króluje :) i jeszcze Kicia Kocia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajrzałam do IK, chociaż wiedziałam, że swetra męskiego w paski na pewno nie będę robiła, bo na reglanie polegnę. Za to zaintrygowało mnie SPA.
    Jaki ten Pucio jest fajny. :) Dziękuję za "drogowskaz" do tutoriali Ami Little Creature, bo nawet nie pomyślałam, aby szydełkować postaci z książeczek o Puciu.
    Już podarowałam książeczki i fajnie byłoby do nich dołożyć prawie dwudziesto-centymetrowego Pucia. :))
    Bożena

    OdpowiedzUsuń
  4. To Jaś już w bajkach siedzi ??? Łomatko, jak ten czas zasuwa !
    Pucio wymiata, jaki on fajowy. Nie zam ani bajki, ani tego bohatera. Dzięki za podpowiedź. Lecę pooglądać :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.