O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

poniedziałek, 12 listopada 2018

Idą święta

Idą święta. Skąd wiem? Pogoda na to nie wskazuje, reklam w telwizorni jeszcze nie widziałam (mało co oglądam), ale ja WIEM, że idą święta. Po prostu ludzie już zamawiają u mnie zakładki do książek. Wielu ma taki pomysł, żeby bliskich obdarować nie tylko łysą książką. Chcą do niej dodać zakładkę. I to jest piękne. To znaczy, że jednak ktoś czyta książki. Zawsze mnie to bardzo cieszy.
Dla mnie osobiście książka jest synonimem najlepszego prezentu - i to z każdej okazji: urodzin, imienin, Mikołaja, gwiazdki i każdej innej.
Teraz mam bardzo mało czasu, ale jak codziennie wyszydełkuję kilka rządków, to troszkę zakładek powstanie.
Trzoda chlewna już pokwikała do właścicielki.



Kilka żabek z zapasów, też pokumkało do człowieka, a na warsztacie powstają kolejne:





6 komentarzy:

  1. W telewizji reklamy świąteczne lecą na całego a zakładki są bardzo wesolutkie:) Podobają mi się:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te Twoje zakładeczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na świąteczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię czytać ksiażki i takie zakładki. Mam żabkę szydełkową, szczurka robiłam na prezent.Świnek jeszcze nie widziałam, sa przesympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne prosiaki, podobają mi się, ale pozostałe zakładki też są świetne:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No po prostu kapitalne są te zakładki myszy i żaby.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.