O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

sobota, 21 lipca 2018

Naszyjnik

Dzisiaj pokazuję "zaległy" materiał, bo zorientowałam się, że jeszcze się nim nie chwaliłam. Zrobiłam wreszcie coś innego niż maskotka:



Tak mi się spodobał, że chyba zrobię kolejne wersje.
A tu film, który pozwolił mi na stworzenie tej ozdoby:
Witam nową obserwatorkę: Agnieszkę Cii

6 komentarzy:

  1. Kolejny zachwycający naszyjnik :) I ja ostatnio pobawiłam się koralikami !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny naszyjnik i nawet mam podobne koraliki.... ach tyle pomysłów a tak mało czasu;-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój dobór kolorów jest dużo lepszy niż w oryginale:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, super dobrałaś kolory, też kiedyś korzystałam z tego tutorialu, ja jednak zrobiłam go w kolorach szarych. Myślę, że jest to wzór, który niezależnie od wyboru palety kolorystycznej będzie wyglądał szałowo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No rzeczywiście, zapiera dech w piersiach swoją pięknością.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.