O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

niedziela, 13 maja 2018

Do kolczyków naszyjnik

Zrobiłam taki naszyjnik:

Poleciał do koleżanki w ramach zabawy "Podaj dalej"
A tu film:

9 komentarzy:

  1. Cuda potrafisz stworzyć z koralików :) Bardzo mi się podoba ten kwiecisty naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik jest cudny i już miałam okazje go nosić:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny naszyjnik, kolczyki gdzieś mi umknęły, albo skleroza dopadła, na podstawie naszyjnika wnioskuję, że były cudne :)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w licytacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kwiecisty naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jeszcze kolczyków niezrobiłam a Ty kolejnym cudem szczujesz;-)
    Przepiękny naszyjnik!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna rzecz:) Jeszcze kolczyki do kompletu by się przydały:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny naszyjnik. Gratuluję wykonania :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, niesamowity, taki w sam raz dla elfiej szyi, mega.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.