O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

czwartek, 29 marca 2018

Kot Bonifacy

Jak już zakupiłam Dolphina z tego posta, to postanowiłam wykorzystać nitkę do końca. Akurat na kanale Ami Little Creature pojawił się trzyczęściowy film na stworzenie ekstra kota z tej włóczki, więc długo się nie zastanawiałam i wyszydełkowałam Bonifacego.





A filmy możecie znaleźć tu:
Cz.1: głowa:
Cz.2: tułów
Cz.3: łapki i ogonek


8 komentarzy:

  1. Ale superowy ten kot. Ile włóczki Ci na niego wyszło? Mam taką włóczkę. ale tylko jeden motek:( Kożystając z okazji zyczę: Zdrowych i Spokojnych Świąt Wielkanocnych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie zużyłam niecałe dwa motki brązowego koloru i niecały motek beżowej włóczki.

      Usuń
  2. Uroczy kocurek, zakochałam się :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawny kociaczek, a z tej wełenki to jeszcze jest pewnie przemilusi:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaki kapitalny! I imie mu niezmiernie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.