O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

wtorek, 20 lutego 2018

Szydełko tunezyjskie dla początkujących - zadanie nr 8

Nauka się rozkręca. Przewodniczki wymyślają coraz to nowe zadania. Tym razem zrobiłam parę kolczyków. Żeby mogły powstać musiałam użyć dwóch kółeczek, których nie widać, bo mi się nie spodobały i "zaszydełkowałam" je kompletnie. I dla podkreślenia ich wiosennego charakteru użyłam kilku zielonych koralików.



Teraz córka musi wymyślić, do jakiego stroju będą jej pasowały. 😉

7 komentarzy:

  1. Śliczne, wiosenne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czaruj, bo już mam dosyć tych pochmurnych dni! Te kolczyki są jak dwa słoneczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutnie cudowne i perfekcyjne! I jak wspaniale zaprezentowane! Jestem przekonana, że te kolczyki będą wyglądały pięknie w każdym kolorze!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.