O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

sobota, 15 kwietnia 2017

Życzenia na Wielkanoc

Proszę przyjąć ode mnie życzenia spokojnych i radosnych Świąt Wielkanocnych. 
Niech to będzie czas odpoczynku, który doda Wam energii do podejmowania kolejnych wyzwań robótkowych.

7 komentarzy:

  1. Zdrowych i radosnych Świąt Ci życzę i smacznego jajka:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego na święta:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych i spokojnych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt Wielkanocnych, smacznego jajka, szalonego i wyjątkowo mokrego śmigusa-dyngusa oraz samych słonecznych i cudownych dni

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.